Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky
Prodávající: Yevheniia Kramaruk
IČO: 21680159
Sídlo: Kaprova 42/14, 110 00 Praha 1
(zapsaná v živnostenském rejstříku)
E-mail: yevhneiia24112000@gmail.com
Telefon: +420 774 667 493
Web: www.yevsofa.cz
1. Úvodní ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi:
-
Prodávajícím: Yevheniia Kramaruk, IČO: 21680159, se sídlem Kaprova 42/14, 110 00 Praha 1
-
Zákazníkem: fyzickou osobou – nepodnikatelem, která uzavírá kupní smlouvu mimo svou podnikatelskou činnost prostřednictvím internetového obchodu na www.yevsofa.cz.
Tyto Podmínky jsou v souladu s § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Tyto Podmínky se nevztahují na osoby jednající při uzavírání smlouvy v rámci své podnikatelské činnosti (např. OSVČ, právnické osoby).
Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před zněním těchto Podmínek.
Kupní smlouva a Podmínky jsou uzavírány v českém jazyce. Smlouvu je možné uzavřít výhradně v elektronické podobě prostřednictvím webového rozhraní.
2. Nabízené zboží
Prodávající nabízí k prodeji zejména:
-
sedací nábytek,
-
gauče,
-
křesla,
-
kompaktní sedací soupravy.
Fotografie produktů jsou ilustrační – barevné odstíny se mohou mírně lišit v závislosti na nastavení monitoru nebo světelných podmínkách při fotografování.
Upozorňujeme, že vzhledem k ruční výrobě a povaze materiálů může u jednotlivých kusů dojít k drobným rozměrovým odchylkám v toleranci ±2 až ± 5 cm. Tyto rozdíly nejsou považovány za vadu zboží.
3. Objednávka a platba
Objednávku lze vytvořit prostřednictvím objednávkového formuláře na webových stránkách www.yevsofa.cz. Před jejím odesláním má zákazník možnost zkontrolovat a upravit veškeré zadané údaje. Zákazník odpovídá za správnost údajů uvedených v objednávce.
Po odeslání objednávky obdrží zákazník automatické potvrzení o jejím přijetí na uvedený e-mail. Toto potvrzení však není potvrzením uzavření kupní smlouvy.
Kupní smlouva je uzavřena až v okamžiku, kdy prodávající zákazníkovi výslovně potvrdí objednávku e-mailem a tím dojde k přijetí návrhu na uzavření smlouvy. Spolu s tímto potvrzením obdrží zákazník i aktuální znění obchodních podmínek v příloze nebo odkaz ke stažení.
Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a souhlasí s nimi. Odesláním objednávky vzniká zákazníkovi povinnost uhradit kupní cenu.
Možnosti platby:
-
Kupující je povinen uhradit kupní cenu za objednané zboží prostřednictvím platební brány Shoptet Pay, která umožňuje platbu kartou online nebo bankovním převodem. Platba je možná pouze tímto způsobem, a to před odesláním zboží.
Veškeré platby probíhají v českých korunách (CZK). Po úspěšném dokončení platby obdrží kupující potvrzení o přijetí platby.
-
Platba na dobírku není možná.
V případě nezaplacení si prodávající vyhrazuje právo objednávku zrušit.
4. Doba dodání a doprava
Dodací lhůta činí zpravidla 45–55 pracovních dnů od přijetí platby, není-li u konkrétního produktu uvedeno jinak. Tuto delší lhůtu zákazník výslovně akceptuje uzavřením kupní smlouvy.
Zboží je doručováno pouze v rámci České republiky, a to prostřednictvím vlastní dopravy prodávajícího.
Cena dopravy: 990 Kč za každý gauč.
Zákazník je povinen zboží při doručení převzít a zkontrolovat jeho stav. V případě zjevných poškození obalu nebo výrobku doporučujeme vyhotovit zápis s dopravcem a neprodleně kontaktovat prodávajícího.
V případě, že si zákazník nepřevezme zboží bez vážného důvodu, může mu být účtována náhrada nákladů spojených s opakovaným doručením nebo uskladněním.
Prodávající si vyhrazuje právo prodloužit dodací lhůtu v případě nepředvídatelných událostí, které nemohl ovlivnit (např. zpoždění ve výrobě, výpadky materiálů, logistické problémy, vyšší moc apod.). V takovém případě bude zákazník informován a bude mu nabídnuto řešení – např. nový termín dodání, sleva nebo možnost odstoupit od smlouvy.
5. Osobní odběr
Po předchozí domluvě má zákazník možnost osobního odběru na adrese:
Karla Guta 5, Česká republika
6. Reklamace a odpovědnost za vady
6.1 Odpovědnost prodávajícího
Prodávající odpovídá za to, že dodané zboží je při převzetí bez vad, zejména že:
-
odpovídá sjednanému popisu, typu a provedení,
-
je vhodné k účelu, ke kterému se běžně používá,
-
je dodáno v odpovídajícím množství, jakosti a provedení dle kupní smlouvy.
Tato odpovědnost vychází z ustanovení § 2161 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.
6.2 Záruční doba a důkazní pravidla
Na zboží se vztahuje zákonná záruční doba 24 měsíců od převzetí zboží.
Pokud se vada projeví do 12 měsíců, má se za to, že existovala již při převzetí, pokud se neprokáže opak. Po uplynutí této lhůty nese důkazní břemeno zákazník.
6.3 Vyloučení odpovědnosti
Prodávající neodpovídá za vady vzniklé:
-
běžným opotřebením způsobeným užíváním,
-
nesprávným zacházením, údržbou, skladováním nebo mechanickým poškozením po převzetí,
-
neodbornými zásahy ze strany zákazníka,
-
rozdíly v barvě nebo rozměrech způsobenými ruční výrobou a charakterem materiálu (tolerované odchylky ±2 až ±5 cm nejsou vadou).
6.4 Uplatnění reklamace
Reklamaci je možné uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění vady, a to e-mailem na adrese info@yevsofa.cz, s uvedením:
-
čísla objednávky,
-
podrobného popisu vady,
-
fotodokumentace prokazující vadu.
Po předchozí domluvě lze reklamované zboží zaslat nebo osobně doručit na adresu Karla Guta 5, Česká republika. Doporučujeme vracet zboží v původním obalu, pokud to povaha vady umožňuje.
6.5 Způsob vyřízení reklamace
Pokud je reklamace uznána jako oprávněná, má zákazník právo:
-
na bezplatnou opravu vady, pokud je možná a účelná,
-
na přiměřenou slevu z kupní ceny, pokud oprava není možná nebo ji zákazník preferuje,
-
na odstoupení od smlouvy, pokud se jedná o podstatnou vadu, kterou nelze odstranit a zboží nelze řádně užívat.
Výměna za nový výrobek může být výjimečně nabídnuta, pokud je technicky a logisticky proveditelná a neznamená pro prodávajícího nepřiměřené náklady, zejména s ohledem na zakázkový nebo dovozový charakter zboží.
6.6 Náklady a lhůta
-
Náklady na dopravu reklamovaného zboží hradí zákazník. V případě uznané reklamace budou prokazatelné náklady zpětně uhrazeny.
-
Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se se zákazníkem nedohodne jinak.
7. Odstoupení od smlouvy (vrácení zboží)
7.1 Právo na odstoupení
Zákazník, který uzavírá kupní smlouvu jako spotřebitel, má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, bez udání důvodu, v souladu s § 1829 občanského zákoníku.
Lhůta pro odstoupení se považuje za zachovanou, pokud zákazník v jejím průběhu odešle oznámení o odstoupení (např. e-mailem).
7.2 Jak odstoupit od smlouvy
Odstoupení od smlouvy je možné zaslat:
-
e-mailem na adresu: yevheniia 24112000@gmail.com, nebo
-
poštou na adresu: Karla Guta 5, Česká republika.
Pro urychlení doporučujeme uvést:
-
číslo objednávky,
-
datum převzetí zboží,
-
číslo účtu pro vrácení platby.
Prodávající zašle zákazníkovi potvrzení o přijetí odstoupení.
7.3 Omezení práva na odstoupení
Právo na odstoupení nelze uplatnit u zboží, které bylo:
-
vyrobeno na zakázku podle požadavků zákazníka nebo přizpůsobeno jeho osobním potřebám (např. výběr potahové látky, barevná kombinace apod.),
-
po převzetí nevratně smícháno s jiným zbožím (např. kompletace nábytkové sestavy).
O zakázkovém charakteru zboží je zákazník informován při objednávce a tuto skutečnost uzavírá uzavřením smlouvy výslovně akceptuje.
7.4 Podmínky pro vrácení zboží
Zákazník je povinen vrátit zboží:
-
nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy,
-
na vlastní náklady,
-
na adresu: Karla Guta 5, Česká republika,
-
v původním stavu, nepoškozené, čisté, bez známek opotřebení a pokud možno v původním obalu.
V případě znehodnocení zboží si prodávající vyhrazuje právo na přiměřené snížení vracené částky (např. pokud zboží vykazuje známky používání, poškození nebo není kompletní).
7.5 Vrácení peněz
Po doručení a kontrole zboží bude zákazníkovi:
-
vrácena kupní cena nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy,
-
platba vrácena stejným způsobem, jakým byla přijata (není-li dohodnuto jinak),
-
prodávající je oprávněn s vrácením částky počkejte až na doručení vráceného zboží nebo doložení, že bylo odesláno.
8. Autorská práva
Veškerý obsah zveřejněný na internetových stránkách www.yevsofa.cz, zejména texty, fotografie, grafické prvky, loga, návrhy a struktura webu, je chráněn autorským právem ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon, v platném znění.
Obsah je majetkem provozovatele nebo je užíván na základě smluvních licencí či s výslovným souhlasem třetích stran (např. dodavatelů).
Jakékoli kopírování, šíření, úprava či jiné užití obsahu bez písemného souhlasu provozovatele je zakázáno a může být považováno za porušení autorského práva.
Používání šablon a prvků platformy Wix probíhá v souladu s jejich licenčními podmínkami.
9. Řešení sporů a rozhodné právo
Veškeré právní vztahy mezi prodávajícím a zákazníkem se řídí právním řádem České republiky, zejména občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele.
Případné spory budou řešeny přednostně smírně.
Zákazník, který je spotřebitelem, má právo obrátit se v případě sporu na subjekt mimosoudního řešení sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2
Web: www.coi.cz
Možnost mimosoudního řešení se nevztahuje na podnikatele (OSVČ, právnické osoby).
Prodávající není vázán žádným kodexem chování ve smyslu § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
10. Závěrečná ustanovení
Prodávající si vyhrazuje právo kdykoli jednostranně upravit tyto obchodní podmínky.
Změny nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění na webových stránkách www.yevsofa.cz a nevztahují se zpětně na již uzavřené smlouvy.
Neplatnost nebo neúčinnost jednotlivého ustanovení těchto podmínek nemá vliv na platnost ostatních ustanovení.
Veškeré dotazy, podněty a požadavky směřujte na:
E-mail: yevheniia24112000@gmail.com
Sídlo: Kaprova 42/14, 110 00 Praha 1